Stanovení cílů

Zvýšení prodejů, návštěvnosti webu, povědomí o vaší firmě či značce či také nalezení nových potencionálních klientů.

Výběr strategie

Cílová CPA (cena za konverzi); Cílová návratnost investic do reklamy (ROAS); Maximalizovat počet kliknutí; Maximalizovat konverze; Maximalizovat hodnotu konverze; Cílový podíl zobrazení.

Analýza klíčových slov

Určení kvalitních klíčových slov, které jsou odvozené z oboru činnosti, které vykonáváte.

Stanovení rozpočtu a cílení

Určení investice, které by Vám vyhovovala a zacílení kampaně v lokalitě, která je pro Vás nejlepší.

Příprava kampaně

Nastavení reklamní sestavy související s klíčovými slovy, tak aby byla atraktivní pro potencionálního klienta.

Optimalizace výkonu

Kontrola výkonu kampaně a její optimalizace. Pravidelný reporting klientovi.

Tvorba webových

Tvorba a správa Google Business

a

Google Maps

GOOGLE BUSINESS – VIZITKA S KONKRÉTNÍMI INFORMACEMI O VÁS (OTVÍRACÍ DOBA,TELEFON, ODKAZ NA WEBOVÉ STRÁNKY, FOTOGRAFIE A ODKAZ NA NAVIGACI

GOOGLE MAPS – UMÍSTĚNÍ NA GOOGLE MAPS, ZPŘÍSTUPNĚNÍ LOKACE VŠEM UŽIVATELŮM MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍ A NAVIGACÍ